fbpx
All You Need
In One Single
Theme.
Lorem ipsum dolor sit amet, consectetuer adipiscing elit, sed diam nonummy nibh euismod tincidunt ut laoreet dolore magna aliquam erat
Почати пошук:
 

Навчання

Лекції і тренінги з маркетингу

Відвідування лекцій та проходження тренінгів – це можливість в найкоротші терміни “прокачати” свою експертність з перспективою подальшої її монетизації, вирватися з робочої рутини і поглянути на звичні процеси по-новому.

Олексій Філановський – спікер провідних бізнес-шкіл і топових конференцій з розвитку бізнесу. Команда Filberry регулярно проводить відкриті і закриті навчальні заходи, корпоративні тренінги.

 

Тут ви можете дізнатися про останні тренінги та лекції, а також підписатися на майбутні події.

Маркетинг-інструменти для зростання бізнесу в кризу [Львів]

Курс Олексія Філановского в рамках навчальної програми Львівської бізнес-школи УКУ (LvBS)

Теми:

– Як працює маркетинг на різних типах ринків? Які задачі слід ставити перед маркетингом залежно від ринкової ситуації.
– Дослідження ринку і конкурентів. Як тримати руку на пульсі на своєму ринку.
– Розробка якісного портрету споживача. Основне про пошук інсайтів.
– Для чого нам бренд? Головне про створення, позиціонування бренду. А також про обіцянки і їх виконання брендом.

Дата проведення:

05.08.2020

 

Минулі лекції

Маркетинг сучасної компанії для EBA

Модуль Олексія Філановського для European Business Association

Програма розвитку для управлінців Pre-MBA, 05-06/06/20

Про особливості роботи брендів в кризовий період

Онлайн-лекція Олексія Філановського про особливості роботи брендів в кризовий період “Be different” для “Наш формат”

Facebook-сторінка видавництва “Наш формат”, 13/04/20

Про поведінку бізнесу та маркетологів у турбулентні часи

Онлайн-лекція Олексія Філановського про поведінку бізнесу та маркетологів у турбулентні часи для “President Hotel”

Facebook-сторінка “President Hotel”, цикл “Time to be …”, 02/04/2020

Маркгессинг, у що грають бренди або як вашому бізнесу перемагати

Для Nobilitet та Yellow Clutch Advertising

ПеремогаSpace, Київ, 26/02/2020

Створення брендів: правила гри

Створення брендів: правила гри

Центр Шептицького, Львів, 21/11/2019

Побудова брендів, які працюють

Лекція О. Філановського “Побудова брендів, які працюють”

Простір “Міжвухами”, Київ, 22/07/2019

Підписатися на оновлення про майбутні лекції


Книги з маркетингу

Свій досвід керівництва маркетингом в українських компаніях Олексій Філановський виклав у 2 книгах з маркетингу. Запрошуємо ознайомитися з його спостереженнями і принципами роботи.

Головна маркетингова книга

Книга містить відповіді на всі питання, пов’язані з маркетингом. Вона вчить розуміти маркетинг.

У Головній маркетингової книзі Олексій Філановський систематизував принципи роботи маркетингу. Автор, як в підручнику, розклав “по поличках” усі складові правильної роботи маркетингу, проілюструвавши їх прикладами з історії, кейсами міжнародних брендів і українських реалій ведення бізнесу.

Книга буде корисна:
– маркетологам і рекламістам, щоб систематизувати знання та виробити комплексний підхід в роботі;
–  управлінцям і власникам бізнесу, щоб оцінити роль маркетингу в їхніх компаніях;
– студентам, щоб поповнити багаж знань принципами, методами і свіжими кейсами з міжнародної та української практики;
– людям, які вирішили змінити рід діяльності, щоб заочно доторкнутися до однієї з найбільш захопливих професій.

Головна маркетингова книга

від Олексія Філановського

Головна маркетингова книга

Гра в бренди

Як збільшити шанси вашого бізнесу на успіх

Гра в бренди

Гра в бренди

Це друга книга Олексія Філановського про маркетинг.
Вона присвячена побудові бренду, етапам його створення і існування.

На прикладі успішних українських і міжнародних брендів, Олексій Філановський пояснює, що таке бренд, чим він відрізняється від торгової марки, і чи всім компаніям він потрібен.

Автор приділяє особливу увагу національним особливостям побудови бренду і ведення бізнесу.

У книзі “Гра в бренди. Як збільшити шанси вашого бізнесу на успіх” ви дізнаєтеся:
– Чому помилки, допущені на етапі створення бренду можуть стати фатальними для бізнесу.
– Що робити, щоб смерть бренду не вплинула на стан компанії.
– Що таке токсичний бренд, релевантність сприйняття і спадковість на тлі повного перезапуску.
– Як оцінити перспективи бренду і спланувати його успішний розвиток.