All You Need
In One Single
Theme.
Lorem ipsum dolor sit amet, consectetuer adipiscing elit, sed diam nonummy nibh euismod tincidunt ut laoreet dolore magna aliquam erat
Почати пошук:
 

Bjet

Bjet

Bjet – це комплексне хмарне рішення для розвитку та управління бізнесом. 

 

Ідея створення Bjet виникла у 2017 році. Основним мотивом була розробка якісної сучасної ERP системи, яка б стала достойною альтернативою існуючим на українському ринку рішенням. До проекту були залучені представники провідних українських ІТ-компаній, керівники бізнесів та фінансові аналітики.

 

Орієнтуючись на регулярні дослідження споживчого ринку, розробники BJet поставили за мету вирішити “вічні” проблеми клієнтів в роботі з аналоговими продуктами, такі як складність налаштування, обмежений функціонал і необхідність залучення сторонніх осіб для вирішення навіть незначних завдань.

 

У розробці від початку вбудований весь необхідний функціонал для фінансового, податкового та управлінського обліку та звітності, організації роботи продажів і закупівель, управління кадрами, складського і виробничого документообігу та інше. Система в реальному часі аналізує доходи й витрати за статтями та проводить контроль договорів та оплат, а отриману інформацію оперативно формує у комплексну аналітику, що дозволяє бачити актуальний стан бізнесу та швидко приймати ефективні рішення.

 

Bjet створена на міжнародній платформі Odoo, інтегрується з банками та іншими системами через API та адаптована до українського законодавства. Відкрита модульна архітектура Bjet дозволяє самостійно створювати додатковий функціонал під власні потреби компанії та готова до роботи після базового налаштування.

Роботи Filberry

– Стратегічна сесія, повний опис продукту, пріоритезація напрямків розвитку, визначення ключових ринків і потреб на них.
– Розрахунок фінансових моделей, пропозиція оптимальних моделей монетизації.
– Організація, дизайн та аналіз результатів дослідження.
– Детальна стратегія створення та розвитку продукту.
– Опис продукту та аудиторій, потреб, бар’єрів, способів їх подолання.
– Комунікаційна стратегія – платформа, пріоритетні канали, матриця комунікацій.
– Поетапний план робіт маркетингу для запуску і просування продукту.

Дата

01.04.2020

Категорія

Стратегічна сесія, Маркетингова стратегія, Індивідуальні маркетингові рішення

Теги

B2B, IT

1