fbpx
All You Need
In One Single
Theme.
Lorem ipsum dolor sit amet, consectetuer adipiscing elit, sed diam nonummy nibh euismod tincidunt ut laoreet dolore magna aliquam erat
Почати пошук:
 

Аудит команди маркетингу

Аудит команди маркетингу

$ 10000 Загальна вартість*

*Залежить від розміру бізнесу і команди маркетингу, процесів і обсягу виконуваної роботи.

Маркетинговий аудит проводиться у форматі інтерв’ю з топ-менеджментом компанії, керівниками структурних підрозділів, співробітниками маркетингу, базується на аналітиці та дослідженні.

 

Можливі цілі проведення маркетингового аудиту:

– визначити ступінь відповідності структури маркетингу цілям і завданням компанії;
– проаналізувати існуючі бізнес-процеси( і їх ефективність);
– виявити можливе дублювання функцій і “білі зони”;
– проаналізувати ефективність роботи менеджерів для реалізації поставлених завдань;
– оцінити релевантність системи мотивації.

Звіт з аудиту

Звіт з маркетингового аудиту включає рекомендації щодо:

– оптимальної структури маркетингу в компанії;
– оптимальної організації бізнес-процесів;
– оптимального завантаження;
– побудови системи сучасного маркетингу в компанії;
– етапності змін команди маркетингу.

Ознайомтесь з нашою презентацією

Завжди готові розповісти детальніше, показати кейси, відповісти на запитанняю