fbpx
All You Need
In One Single
Theme.
Lorem ipsum dolor sit amet, consectetuer adipiscing elit, sed diam nonummy nibh euismod tincidunt ut laoreet dolore magna aliquam erat
Почати пошук:
 

Блог

Стратегія бренду

В умовах скорочення маркетингових бюджетів через пандемію директори з маркетингу віддають пріоритет розробці стратегії бренду. Про такі результати дослідження консалтингової компанії Gartner Group ми прочитали на Marketing Dive.

 

Якщо в 2019 році стратегія бренду була «в нижній частині списку», то зараз 33% маркетинг-директорів оцінюють стратегію бренду як один з трьох головних пріоритетів.

Стрімка зміна в пріоритетах маркетологів пов’язано з підготовкою компаній до песимістичних сценаріїв: топ-менеджери розробляють плани, які враховують можливість другої хвилі COVID-19. На перше місце виходить прибутковість, і CMO вибирають ті інструменти, які забезпечують більшу ефективність і ROI.

 

«Впізнаваність бренду і його актуальність у часи чвар важливіші, ніж будь-коли. Ми бачимо, як успішні бренди працюють над стратегією бренду і ціннісною пропозицією», — каже аналітик Gartner for Marketers Юен Макінтайр.

А ми в Filberry говоримо: хороша маркетингова стратегія охоплює всі аспекти вашого бізнесу, і фокусує їх в одній точці — потрібному результаті. Саме це потрібно бізнесу в умовах кризи. І ми якраз розробляємо хороші стратегії.

 

Пишіть, дзвоніть!
nb@filberry.com.ua
+380 (50) 517 09 98

Немає коментарів

Залишити коментар