Відвідування лекцій та проходження тренінгів – це можливість в найкоротші терміни “прокачати” свою експертність з перспективою подальшої її монетизації, вирватися з робочої рутини і поглянути на звичні процеси по-новому.
Олексій Філановський – спікер провідних бізнес-шкіл і топових конференцій з розвитку бізнесу. Команда Filberry регулярно проводить відкриті і закриті навчальні заходи, корпоративні тренінги.
Тут ви можете дізнатися про останні тренінги та лекції, а також підписатися на майбутні події.
Курс Олексія Філановского в рамках навчальної програми Львівської бізнес-школи УКУ (LvBS)
– Як працює маркетинг на різних типах ринків? Які задачі слід ставити перед маркетингом залежно від ринкової ситуації.
– Дослідження ринку і конкурентів. Як тримати руку на пульсі на своєму ринку.
– Розробка якісного портрету споживача. Основне про пошук інсайтів.
– Для чого нам бренд? Головне про створення, позиціонування бренду. А також про обіцянки і їх виконання брендом.
05.08.2020
ДЕТАЛЬНІШЕ
Модуль Олексія Філановського для European Business Association
Програма розвитку для управлінців Pre-MBA, 05-06/06/20
ДЕТАЛЬНІШЕFacebook-сторінка видавництва “Наш формат”, 13/04/20
ДЕТАЛЬНІШЕFacebook-сторінка “President Hotel”, цикл “Time to be …”, 02/04/2020
ДЕТАЛЬНІШЕПростір “Міжвухами”, Київ, 22/07/2019
ДЕТАЛЬНІШЕКнига містить відповіді на всі питання, пов’язані з маркетингом. Вона вчить розуміти маркетинг.
У Головній маркетингової книзі Олексій Філановський систематизував принципи роботи маркетингу. Автор, як в підручнику, розклав “по поличках” усі складові правильної роботи маркетингу, проілюструвавши їх прикладами з історії, кейсами міжнародних брендів і українських реалій ведення бізнесу.
Книга буде корисна:
– маркетологам і рекламістам, щоб систематизувати знання та виробити комплексний підхід в роботі;
– управлінцям і власникам бізнесу, щоб оцінити роль маркетингу в їхніх компаніях;
– студентам, щоб поповнити багаж знань принципами, методами і свіжими кейсами з міжнародної та української практики;
– людям, які вирішили змінити рід діяльності, щоб заочно доторкнутися до однієї з найбільш захопливих професій.
Це друга книга Олексія Філановського про маркетинг.
Вона присвячена побудові бренду, етапам його створення і існування.
На прикладі успішних українських і міжнародних брендів, Олексій Філановський пояснює, що таке бренд, чим він відрізняється від торгової марки, і чи всім компаніям він потрібен.
Автор приділяє особливу увагу національним особливостям побудови бренду і ведення бізнесу.
У книзі “Гра в бренди. Як збільшити шанси вашого бізнесу на успіх” ви дізнаєтеся:
– Чому помилки, допущені на етапі створення бренду можуть стати фатальними для бізнесу.
– Що робити, щоб смерть бренду не вплинула на стан компанії.
– Що таке токсичний бренд, релевантність сприйняття і спадковість на тлі повного перезапуску.
– Як оцінити перспективи бренду і спланувати його успішний розвиток.