All You Need
In One Single
Theme.
Lorem ipsum dolor sit amet, consectetuer adipiscing elit, sed diam nonummy nibh euismod tincidunt ut laoreet dolore magna aliquam erat
Почати пошук:
 

Індивідуальні маркетингові рішення

Проектні завдання

Кожен новий проект у Filberry – це новий виклик і нова можливість реалізувати свій потенціал в умовах зовнішніх і внутріщніх особливостей ринку.

Індивідуальні маркетингові рішення передбачають виконання проєктних завдань на різних етапах становлення бізнесу.

 

Можливі проектні завдання:

– розробка нового продукту;
– розробка і виведення бренду на ринок, ребрендинг;
– розробка спеціалізованих кампаній;
– розробка та супровід медіастратегій;
– координація підрядників в рамках проекту «під ключ»;
– супровід проекту до повної реалізації.

Глобальні завдання

Команда Filberry допомагає бізнесу на різних етапах його розвитку, виконуючи як проектні задачі, так і глобальну підготовку для переходу на якісно новий рівень, для виходу нового продукту, колаборацій, здійснення революцій у своїй сфері.

 

Можливі глобальні завдання:

– дослідження та аналітика ринку, конкурентів, компанії, клієнтів, потреб;
– визначення переваг і паритетів;
– допомога у виробленні бізнес-моделі та монетизації;
– допомога в розробці маркетингової стратегії нового типу;
– визначення поля гіпотез і горизонту цілей;
– створення карти точок впливу-визначення KPI (Key Performance Indicators) маркетингу.

Маркетингова трансформація

Маркетингова трансформація — це масштабна процедура, що містить будь-які маніпуляції з марктеингом у компанії. Маркетингова трансформація Filberry інтегрується у всю структуру компанії і має гнучне управління.

 

Можливі завдання в рамках маркетингової трансформації:

– визначення ролі маркетингу в компанії;
– допомога у формуванні оптимальної структури відділу маркетингу;
– методологія ефективної роботи маркетингу;
– постійна генерація маркетинговоЇ переваги;
– підтримка при побудові маркетингової команди;
– цілісний маркетинг замість випадкового підбору інструментів;
– участь в advisory board, або інша форма роботи в якості незалежного маркетингового експерта.

Корпоративне навчання

Корпоративне навчання – підготовка та організація спеціалізованих маркетингових освітніх програм для бізнесу.

 

Формати навчання:

– корпоративні курси;
– тренінги;
– майстер-класи;
– гостьові лекції;
– вебінари та онлайн-курси.

 

З допомогою корпоративного навчання можна вирішити такі задачі:

  • підвищити рівень кваліфікації команди;
  • підвищити особисту ефективність співробітника;
  • збільшити рівень залученості і внутрішньої мотивації колективу;
  • підготувати нових співробітників відділу маркетингу до роботи;
  • швидко зануритися у нову тему дізнатися про аткуальні тренди в маркетингу;
  • оцінити роботу команди за різними критеріями;
  • підтримати внутрішні корпоративні цінності.

Проводяться разово або на регулярній основі на базі компанії Filberry з повним зануренням команди замовника в процес навчання і консультацій з ведення їх проектів.

Ознайомтесь з нашою презентацією

Завжди готові розповісти детальніше, показати кейси, відповісти на запитання