Я працював на топ-позиціях в маркетингу 20 років.
За цей час я познайомився з 17 різними ринками, працював з 41 брендом, створив з нуля 14 торгових марок, багато з яких входили в рейтинг найдорожчих в країні.
Я керував маркетингом:
Вивів на ринок бренди Сніжна панда, PRIME, Істинна.
Я створював продукти і запускав бренди «з нуля» на стороні бізнесу, здійснив успішні трансформації бізнес-процесів, побудував сильні маркетингові команди, визначав оптимальну структуру маркетингу для різних компаній і їх завдань. Я реалізував десятки досліджень, сотні медійних рішень і креативних матеріалів, сотні інтегрованих рекламних кампаній і десятки маркетингових стратегій.
Цей досвід допоміг мені сформулювати основні принципи роботи маркетингу, які справедливі для різних компаній, категорій, ринків, країн. Якою я бачу систему ефективного маркетингу в компанії ви можете дізнатися в 2 моїх книгах: в «Головній маркетинговій книзі» і «Грі в бренди».
Перевіримо, в якій доктрині розвивається ваша компанія?
Чи відповідає ваша маркетингова стратегія цій доктрині?
Чи всі елементи маркетингової системи у вас працюють? А може є зайві?
Оцінимо, чи досяжна ваша мета і які ресурси вам знадобляться?
Чи готова ваша команда до переходу компанії на новий рівень?
Останні 15 років я займаюся маркетингом і комунікаціями на стороні клієнтів і агентств, для автомобілів і IT, для локальних кінотеатрів і міжнародних промислових гігантів, для бутикових B2B-продуктів і масового рітейлу.
Давайте я зроблю і для вашого бренду комунікаційну стратегію, яка допоможе виконати саме вашу мету, якою б вона не була:
Якщо ви обмежені в ресурсах на просування, я запропоную інструменти низькобюджетного маркетингу, і допоможу оптимізувати витрати на масові канали.
Ось уже 10 років я аналізую ринки, продукти, медіа, вивчаю уподобання українських споживачів.
Спочатку я розбиралася, як працює український бізнес: організовувала онлайн-продажі для малого бізнесу, запускала нові бренди у великих національних компаніях. Потім я вивчала наших споживачів: аналізувала соціологічні дослідження і статистичні дані, займалася медіа моніторингом і аналітикою поширення інформації, щоб краще зрозуміти ті зміни, які відбуваються в нашому суспільстві. Займаючись комунікаціями мережі суспільного мовлення я познайомилася з особливостями кожного нашого регіону.
Давайте я проаналізую ваших клієнтів, дізнаюся, що для них важливо, що їх об’єднує, що викликає довіру.
Вивчу конкурентів, їх сильні і слабкі сторони. Оціню ринок, який хочете відкрити або підкорити, порівняю плани і факти, побудую кілька моделей розвитку вашого бізнесу.
Разом з вами виберемо оптимальний шлях і складемо план маркетингу, який буде узгоджений з планом продажів і фінансовим планом.
Я дуже люблю моменти, коли всі наші таблиці перетворюються в успішно реалізовані проєкти.
За 8 років роботи в адміністративній сфері я з впевненістю можу сказати, що можу знайти рішення в будь-якій ситуації, організувати процеси так, щоб наша спільна робота проходила максимально комфортно. Працюючи в таких різних сферах, як IT, юриспруденція, державні організації і В2В-бізнес, я стикалася з дуже різними проектами і завданнями, і успішно їх реалізувала. Мій досвід роботи в HR допомагає мені організувати комунікацію на будь-якому рівні.
Я знайду відповіді на всі ваші запитання, підберу оптимальний формат роботи, простежу, щоб всі юридичні та бухгалтерські документи були оформлені правильно, вчасно і без зайвих турбот. Я буду організовувати наші зустрічі і регулярно розповідати про статус виконання нами поставлених завдань.
Коли ви звернетеся за консультацією в компанію Filberry, я організую все для найбільш комфортного і ефективного співробітництва.