All You Need
In One Single
Theme.
Lorem ipsum dolor sit amet, consectetuer adipiscing elit, sed diam nonummy nibh euismod tincidunt ut laoreet dolore magna aliquam erat
Почати пошук:
 

Блог

Filanovskyy President Hotel

2 квітня Олексій Філановський провів онлайн-лекцію для President Hotel про те, що робити компаніям під час кризи. Детально про те, як перетворити турбулентність в можливості, на чому зосередитися в кризу, і у що варто неодмінно вкластися — читайте в першій частині інтерв’ю Олексія. Сьогодні наводимо відповідь на одне з питань від слухачів, яке зараз турбує багатьох маркетологів: що буде з маркетологами після карантину?

 

— Я пережив і в маркетингу, і в управлінні компаніями вже N криз. Як правило, кризи сприяють очищенню. Це звучить жорстоко і по-дарвіністські, але це природний відбір: сильні маркетологи стануть більш затребуваними, слабкі маркетологи будуть незатребуваними.

Під час коли ринки «схлопуються» і коли компаніям потрібен результат (і від цього результату занадто багато залежить), віддається перевага тим людям, які цей результат можуть зробити, які робили його гарантовано в попередні періоди і можуть його зробити зараз.

 

Тому будь-який маркетолог, який є результативним, підвищить свою ринкову вартість. Він буде коштувати дорожче. Зараз доводити щось вже пізно. Але якщо ви були результативні останні 2-3 роки, то ви будете дуже затребуваними.

У вас проблеми, якщо ви не можете показати свою результативність, тобто, якщо ви робили речі, які можливо приносять цінність, а можливо не приносять.

 

Дуже часто компанії не бачать взаємозв’язків між діями з просування товару і результатом цих дій, який виражається в продажах.

Якщо відділ маркетингу не побудував цей ланцюжок, то в компанії можуть думати, що такі дії не потрібні, що вони не результативні. Якщо такий ланцюжок побудований досить чітко, то ми бачимо: ми створили бренд, поліпшили сервіс, зробили привабливий продукт – і завдяки цьому у нас є лояльні клієнти, які «роблять касу», які повертаються, і т. д.

Зараз основна робота маркетолога — забезпечити результат на падаючому ринку. Це досить складно і будуть затребувані люди, які вміють це робити.

Немає коментарів

Залишити коментар