fbpx
All You Need
In One Single
Theme.
Lorem ipsum dolor sit amet, consectetuer adipiscing elit, sed diam nonummy nibh euismod tincidunt ut laoreet dolore magna aliquam erat
Почати пошук:
 

Dressa

Dressa

Dressa — амбітний Ecommerce startup.

Після старту в 2018 році, до кінця 2019 бренд впритул підібрався до топових українських fashion-проектів — Lamoda і Leboutique.

На сьогодні Dressa — це Zara українського fashion-ecommerce і це не межа амбіцій проекту.

Успіх бренду обумовлений трьома аспектами:

Стратегія та аналітика

Попередня оцінка перспективності проекту і опрацювання варіантів бізнес-моделей, а також чітко сформована маркетингова стратегія дозволили стартапу з нуля і в мінімальні терміни зайняти вигідне місце в переповненій ніші.

Онлайн присутність

UX і дизайн сайту стимулює до тривалих прогулянок по всіх розділах і категоріях.

Інтерфейс виглядає простим і зрозумілим для будь-якого рівня користувача.

Сайт дозволяє з легкістю знаходити необхідні товари і отримувати додаткові “смачні” пропозиції, що збільшують розмір підсумкового кошика.

Якість самого продукту

Оригінальність. Регулярно оновлений асортимент і власне виробництво формують «пропозицію, від якої неможливо відмовитися».

Зручність. Широка розмірна сітка і можливість повністю зібрати образ на будь-який смак економить час і сили покупців.

Лояльність. Високі стандарти якості продукції, сервіс і бонуси стабільно збільшують число постійних клієнток.

Доступність. Бренд повністю виправдовує очікування мільйонів жінок, які хочуть одягатися стильно і зі смаком, залишаючись в рамках сімейного або особистого бюджету.

Роботи Filberry

– Оцінка перспективності проекту (перед запуском), оцінка різних бізнес-моделей.
– Розробка позиціонування для бренду, на основі вивчення споживчих переваг.
– Координація робіт з неймінгу, розробки айдентики, UX та дизайну сайту.
– Розробка маркетингової стратегії.
– Розробка плану просування на старті проекту.

Дата

01.04.2020

Категорія

Маркетингова стратегія, Маркетинговий супровід, Індивідуальні маркетингові рішення

Теги

E-commerce, B2C

1