“Орісіл-Фарм” — це українська фармацевтична компанія, що спеціалізується на розробці і продажу ентеросорбентів. Їхня технологія — еферентний метод — є унікальною і прибирає із організма шкідливі бактерії та елементи безпечно для організму людини і тварин.
Локомотивом серед брендів компанії є “Атоксіл”, що стрімко увірвався на передові позиції на ринку за останні кілька років. Наша співпраця має на меті розробити маркетингову стратегію, що дозволить бренду розвинути успіх і закріпити свою позицію на ринку.
Приємна особливість фармацевтичноъ галузі — це великі можливості для аналізу ринку через прозорість даних про продажі в усіх категоріях. Проведений аналіз продажів та додаткові дослідження сприйняття бренду споживачами дозволити розробити чіткий план просування і продажів, що відповідає амбіціям компанії.
– Маркетингова стратегія,
– Супровід рекламної активності.
03.07.2020
Маркетингова стратегія, Маркетинговий супровід