fbpx
All You Need
In One Single
Theme.
Lorem ipsum dolor sit amet, consectetuer adipiscing elit, sed diam nonummy nibh euismod tincidunt ut laoreet dolore magna aliquam erat
Почати пошук:
 

Родинна ковбаска

Родинна ковбаска

“Родинна ковбаска” – львівська сімейна компанія, заснована в 2001 році, метою якої є встановлення нових стандартів м’ясного виробництва.

“Родинна ковбаска” займається вирощуванням свиней, великої рогатої худоби, виготовленням і реалізацією продуктів громадського харчування, насамперед м’ясної продукції.
Стандарти якості для “Родинна ковбаска” (як у свіжому м’ясі, так і в ковбасних виробах і продукції пекарень) – завжди на першому місці.

 

Однак для виходу на національний рівень потрібна відмінна від попередньої стратегія, план комунікації та виробництва.

Досягти максимальної чіткості бізнес-плану з розширення дистрибуції, розрахунку необхідних інвестицій в розширення виробничих потужностей допомогли:
· дослідження споживчих переваг і бар’єрів для покупки;
· оцінка ємності ринку і часток брендів виробників м’ясної продукції.

Компанія зростає і розвивається. На сьогоднішній день “Родинна ковбаска” представлена в 11 областях країни, і це не межа.
Метою компанії є не тільки потужна експансія і зміна споживчих звичок. “Родинна ковбаска” розпочала процес міжнародної сертифікації виробництва.

Роботи Filberry

– Стратегічна сесія,
– Стратегії для 2 напрямів бізнесу,
– План виходу в національні роздрібні мережі.

Дата

01.04.2020

Категорія

Стратегічна сесія, Маркетингова стратегія

Теги

B2C, Продукти харчування / Алкоголь, Виробництво

2